World of Warcraft: Skutečná budoucnost?

Avatar uživatele

Nová kniha Williama Simse Bainbridge, nesoucí název "Civilizace Warcraft", otevírá myšlenku lidské budoucnosti s ohledem na populární MMORPG hru World of Warcraft.

V interview pro New Scientist Bainbridge vysvětlil, že hra, která údajně způsobuje určité psychické problémy a následné vyhledávání lékařské pomoci, není jen nějaký podivný fantas bavící pouze určitou sortu lidí. Dle jeho názoru je předzvěstí světového budoucího potomstva, který bude naší planetu obývat.

Bainbridge strávil 2.300 hodin hraním této hry, kterou dostal jako dárek od své dcery. Čím více jí hrál, tím více přicházel k závěru, že rozhodnutí/volby hráče ve World of Warcraft jsou volby, dle kterých se rozhoduje v běžném životě.

World of Warcraft

Bainbridge se také domnívá, že svět Warcraftu představuje civilizaci budoucnosti. Nadále věří, že hra může mít potenciál stát se prvním skutečným posmrtným životem. Vzhledem k tomu, že každý pohyb v ní je zaznamenán, dá se tak říci, že avatar hráče zachycuje i jeho sociální jednání.

Bude tak skutečný svět odsunut až na druhé místo a lidská interakce a jednádí budou probíhat jen virtuálně prostřednictvím avatarů?! Nebo je jen Bainbridge se svou teorií o World of Warcraft dalším "pošetilcem" a příliš vášnivým hráčem?!

Neoznámkováno

Obrázek uživatele Dzusikar Lukas

Osobně doufám, že nikdy nedojde k tomu, že se reálný svět "zamění" nebo prolne se světem této online hry... pokud toto má být skutečně součástí lideské evoluce, tak na evoluci mr*am a nechci se jí nikdy zúčastnit :)) a vůbec...co to ten pomatenec mele??? Tenhle závislák nám předkládá své vize, které vidí, poněvadž už není schopen odlišit reálný svět od toho online... měl by tu hru Odinstalovat :)

Apropó online hry... jsem ročník 86 a vyrůstal jsem na hrách jako Duke 3D, Doom 2 apod. a jsem rád že jsem v té době nezažil rozmach online her (možná bych byl Bainbridgův kamarád :-))) . S odstupem času, když vidím některý závisláky kolem sebe se ptám: Kurna co je zábavného an tom sekat do potvory, nahoňovat si XP apod... ? Jistě, spousta lidí je závislá hlavně na komunikaci s ostatními hráči a myslím že to je hlavní pilíř všech online her, ale co mi opravdu vadí je to, že se hráč vlastně stává de facto otrokem té hry: Jednak za ní musí odvádět měsíčně poplatky, a pak ještě ta časová náročnost.. když občas poslouchám svého bratra, který WoW hraje, tak se nemůžu ubránit tomu, že je to jakýsi druh Práce na plný úvazek .. v tolik a tolik musíš být připojen, musíš udělat to a to... no šílenost :-)


Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
CAPTCHA
Toto je spamová ochrana. Prosím věnujte ji plnou pozornost.