Mírný sekání u hry Crysis 2 .GTX 560

Zdravím mam takovej dotaz,může bejt v pc nainstalovanejch víc her?Nemele se tam pak něco ?Mam Asus GTX 560 Top a předtím jsem hrál 2x Crysis 2 na ultra a jelo to v pohodě a teď to jelo taky a pak to jakoby nestíhalo a to i když jsem snížil jenom na vysoké,třeba při uhybu do strany se to mírně zasekne ale pak to jede normálně,mam teďko 7 různejch her ,předtim tam byly jenom 3.(jinak ta karta topí na 50 takže asi žádnej záhul nedostává,ovladače i Physx mam nejnovější.)

Obrázek uživatele Anonymní uživatel

Teď jsem koukal na net na test ve vysokým rozlišení a jede na DX 9 a v pohodě,já tam mam zaplej DX11 jestli to nemám vypnout.
http://www.youtube.com/watch?v=wcTO05ikTSY

Obrázek uživatele Tomáš Bohuněk

No v DX11 jsou ty hry poněkud náročnější a ta grafika zas nějak extra výkonná není, takže tim to asi bude. Her můžeš mít nainstalováno kolik se ti na HDD vejde.

Obrázek uživatele Anonymní uživatel

Jo díky vypnul jsem Vsync a jeto trochu lepší,tak tam vypnu ještě ten DX11 a uvidíme.

Obrázek uživatele Tomáš Bohuněk

Vsync bych si naopak určitě nechal (mám ti vysvětlovat co to dělá?)

Obrázek uživatele Anonymní uživatel

To jsem čet a někde je to prej lepší mít zaplí a někde vyplí(žádnou změnu jsem nespozoroval),teď jsem to zkusil s vyplím DX11 a jelo to dobře a hra se i hned načetla ,ale po odehrání mise když se to načetlo tak to jelo jakoby spomaleně,tak jsem to vypnul a zapnul a pak to jelo normálně tak nevím co se tam zbláznilo,možná že jsem to přepnul v půlce hry .

Obrázek uživatele Tomáš Bohuněk

No vSync eliminuje chyby v obraze - stav, kdy má grafika vyrenderovanou pulku jednoho snímku, ale už je příliš pozdě, a je potřeba renderovat další snímek - chvíle kdy se v obraze objeví vodorovný zlom, a obraz nad ním je napřed proti obrazu pod ním. Obvykle to nevydíš, ale pokud se teřba otáčíš, a dojde k tomu, tak třeba sloupy se rozpadnou a v dolni polovině obrazovky je sloup mírně jinde, je to dost vidět. S vSyncem se to nestane, ale typicky dochází k větším propadům FPS ve chvíli, kdy by se jinak tenhle zlom objevil, a už záleží jen na tom, jak silnou máš grafiku - jak velký propad to bude. U téhle grafiky by neměl být problém a raději bych oželel jiné detaily, jako DX11 atd, než vSync a Antialiasing.

Obrázek uživatele Anonymní uživatel

Tak jsem to Sync teda zapnul,ten Dx11 vypnul a už to je ok i na ultra ,tak díky za radu. :???:


Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
CAPTCHA
Toto je spamová ochrana. Prosím věnujte ji plnou pozornost.