Potřebuje váš web SEO? Obraťte se na SEO specialisty

Štítky:

Máte vlastní webové stránky a nejste si jisti, že fungují tak, jak by měly? Je možné, že vašim stránkám chybí právě SEO, o které se postará SEO odborník.

Mnoho majitelů a provozovatelů webových stránek bohužel žije v tom, že jejich webové stránky prošly i procesem SEO, protože jim to sdělil samotný stvořitel webu. Je to však většinou omyl, protože proces SEO není jednorázová záležitost, která se někde nastaví a tím to zhasne.

Takže jak to tedy je? Můžou mít webové stránky SEO automaticky či nikoliv?

Pokud klientovi tvůrce webových stránek sdělí, že provedl také optimalizace SEO, tak to obvykle pravdivá informace není. Jde totiž o to, že SEO se nenastavuje pouhým jedním klikem a proces běží, nejde totiž o jednorázovou záležitost. Na optimalizacích se musí pracovat individuálně, intenzivně, a hlavně pravidelně a dlouhodobě. Takže pokud vám někdo takovou informaci sdělí, tak to může být pravda pouze v případě, že součástí jeho služeb jsou právě i rozsáhlé SEO optimalizace. Ale pozor! Často se stává, že jde o službu, která spočívá jen v nastavení SEO pluginu, co není kompletní optimalizace. Kompletní SEO spočívá právě v neustálé aktivitě pro dosažení stanovených cílů a požadavků klienta.

Jak má tedy klient poznat, že má nastavené SEO?

Tak především to pozná podle toho, že opravdu se nejedná o jednorázově nastavenou záležitost. To znamená, že takový SEO specialista nabídne klientovi rozsáhlé spektrum služeb v oblasti SEO, které spočívají právě v intenzivní a dlouhodobé aktivitě, aby bylo dosaženo požadovaných cílů. Navíc je tady velice důležitý individuální přístup, takže SEO opravdu nelze nastavit pouhým kliknutím na něco a nelze jej provádět u všech stejným způsobem. Co web to jiné požadavky a potřeby. A cílem SEO je upravit webové stránky tak, aby byly viditelné ve vyhledávačích, získaly lepší pozice a zvýšila se jejich návštěvnost.

A jak klient pozná efektivnost prováděného SEO?

Takže opět je nutné zopakovat, že efektivita spočívá především v individuálním přístupu, protože každý klient má jiné webové stránky a jiné potřeby a požadavky. Od toho je potřebné se odrazit a s tím po celou dobu optimalizací pracovat. SEO specialista má tedy za úkol vyslechnout veškeré požadavky klienta, analyzovat jeho konkrétní potřeby a také pochopit obsah webu klienta a jeho cíle. SEO kampaň se následně postaví kromě jiného i na těchto poznatcích, a i finančních možnostech klienta. Individuální přístup zahrnuje právě i toto kritérium, protože jiná SEO kampaň je potřebná pro velkou společnost a jiná pro firmu malou či jednotlivce.

Autor: Michal Kuchař ze společnosti SEOlight s.r.o.

Průměr: 5 (1)


Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
CAPTCHA
Toto je spamová ochrana. Prosím věnujte ji plnou pozornost.
Security question, designed to stop automated spam bots