WD 5000AAJB

Mám takový problém, na pc(xp) když dám bezpečně odebrat hardware tak mi funguje v pořádku, odpojí se (zhasne) do pár vteřin a přestane jet. Ale když jsem to dal do ntb(vista) tak udělám to stejné a nevypne se, jen naběhne a jede pořád a nezastaví se i třeba po pár hodinácha nezhasne, prostě pořád jede, a dost se zahřívá. Ale když by jsem ntb vypl tak se vypne i on, sice nestandartním způsobem jak u pc, ale vypne se. A jak jsem se díval do vlastnosti disku tak mi nejde přepnout v záložce zásady optimalizovat pro rychlé odebrání, ale je zatrhlé optimalizovat prro výkon a nejde to změnit. tak nevím co s tím. Ten externí hdd je podle papíru i na vistu. Tak by jsem se zeptal nevadí když by jsem ho odpojil násilím od ntb, nepoškozoval by se disk častým-častějším odpojováním? (myslím tak 2-4x za týden)

PS: asi vím že mi napíšete že ničit se časem bude, nebo se jednoho krásného dne už nerozjede.
Poraďte, Dík za rady.

Obrázek uživatele Honza
[16913] WD 5000AAJB

Zdravím,
přes co se ten disk připojuje usb?

Obrázek uživatele Anonymní uživatel
[16914] WD 5000AAJB

Jo jo, je to ten přes usb.

Obrázek uživatele Honza
[16915] WD 5000AAJB

A nebyly přiložené ovladače přímo na Vistu?

Obrázek uživatele Anonymní uživatel
[16916] WD 5000AAJB

Né, tak to jsem opravdu neměl. A nedali by se nějak dodatečně stáhnout?

Obrázek uživatele Honza
[16917] WD 5000AAJB

Na stránkách výrobce je spousty programů, ale drivery ne. A nepíšou o tomto případu s Vistou něco v manualu?

Obrázek uživatele Anonymní uživatel
[16918] WD 5000AAJB

Vzpoměl jsem si že drivery byly na disku a ještě tam jsou nesmazal jsem je. ale ten manual, se mi fakt nechce hledat, ale myslím že takový problém z Vistou kterou mám tam asi nerozepsali, jestli ano tak pardón, ale ať mě někdo poučí a budu vděčný, a když poradí tak budu ještě radši. :cool:

Obrázek uživatele Honza
[16919] WD 5000AAJB

Tak je zkus nainstalovat ty drivery z disku.

Obrázek uživatele Anonymní uživatel
[16920] WD 5000AAJB

Ty už mám nainstalované od prvního připojení disku před x měsícema. A aktualizace mi napíše že novější nebyly nalezeny, že mám ty nejnovější už nainstalované.

Obrázek uživatele Honza
[16921] WD 5000AAJB

Zeptal bych se někde na podpoře nebo prodejce, co si o tom myslí, Visty nemám....

Obrázek uživatele Anonymní uživatel
[16922] WD 5000AAJB

Podporu to má, jestli myslíte Vistu. Prodejce, nevím jestli myslíte obchod v kterém jsem to kupoval, nebo přímo společnosti western digital? V obchodě mi řeknou že si neví rady, nebo že to musí jí, nebo to dám reklamovat, ztratím data a stejně po měsíci mi ho vrátí že nenašli problém). A přímo výrobce, to teda nevím co by mi na to řekl. (podle nich to bude buď normální nebo nějaká prkotina, která zákazníkovi nemá vadit)
A promiňte že si rýpnu, ale proč jste mi odpovídal když nemáte vistu, a ještě tomu vůbec nerozumíte.
Prosím ještě jednou o radu, a kdyby mi mohl odpovědět někdo jiný. Děkuji.

Obrázek uživatele Honza
[16923] WD 5000AAJB

Vůbec tomu nerozumim? :)) Ja si nechodim na poradnu pro rady.... pokud jste, tak talentovaný, vyřešte si to sám, píšete to takovým stylem, jako kdyby jste byl všeuměl, je vidět, že víte o pc totalní h***** , Visty jsou s xp dosti podobné a rozdíly minimální, na vistách jsem pracoval x-krát, to, že je ted nemám, neznamená, že jdou mimo mě, Vašich předčasných závěrů bych se zdržel, akorát se tu ztrapňujete... A poslední věc s takovýmto přístupem Vám tu nikdo neodpoví a dám Vám radu, když jste natolik talentovaný podte to tu dělat za mě.... plat-žádný a věnuje se tomu dost času a trpělivosti... pak přijdou inteligenti a Ti jen kritizují, to umí každý.

Obrázek uživatele BoBek
[16924] WD 5000AAJB

njn Honzo... proste tomu nerozumis :D Miluju takovy ty typy, co rikaj, ze tomu Honza nerozumi. :)) On chtel proste prijit, popsat jeho problem a hned dostat reseni, ja bych si urcite budto zasel do toho obchodu nebo alespon zkontaktoval toho vyrobce... ale pan Karel to nemusi...

Obrázek uživatele Anonymní uživatel
[16925] WD 5000AAJB

Víte co, já jsem byl tady poprvé, a myslel jsem že mi poradíte, když si tak říkáte. Ale tak jsem se spletl, nemusel jsem tady nic psát a prostě tam s tím zajít hned, nebo se jich zeptat.
Tak jsem to dal přece jen reklamovat, a řekli mi že to může něčím být, že to opravdu není normální, ale bude to možná za 14dní že to tam musí poslat, vyzkoušet atd.
Pro Honzu: Omlouvám se jestli se Vás to dotklo.

Obrázek uživatele BoBek
[16926] WD 5000AAJB

Nedivte se... Vase pasivita k vyreseni toho problemu, jako ze tam mi to nevemou, tam mi napisou, ze je to normalni a potom jak jste napsal, ze tomu nerozumi.... Za prominuti 20 Kc do fondu pcp poradny :))

Obrázek uživatele Honza
[16927] WD 5000AAJB

Stále píšete nadneseně a stejně jste udělal, to co jsem říkal, dál no comment, nebaví mě to.... Dále se nevyjadřuji


Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
CAPTCHA
Toto je spamová ochrana. Prosím věnujte ji plnou pozornost.