reproduktory a zkreslený zvuk

Mám problém s reproduktory. Asi před týdnem jsem měla pc v opravně, poté jsme ho opět připojili k reproduktorům a nešel nám zvuk nebo spíše nějaký zvuk vycházel, ale zkreslený jako přes ponožku a takový jako z dálky a s ozvěnou. Mysleli jsme si, že je chyba v zapojení repráků vzadu (line-in, line-out, atd.), ale nepodařilo se nám na to přijít. Může být závada v zapojení, v reproduktorech nebo na zvukové kartě? Díky za pomoc Martina

Obrázek uživatele Tomáš Bohuněk

první co bych zkusil, je přeinstalování ovladačů zvukové karty.. jakou máš základní desku? (výrobce a model) o jaké reproduktory se jedná?

Obrázek uživatele Anonymní uživatel
[46055] Problém

Mám stejný problém. Zvuk mám zkreslený a prostorový, neslyším basy. Zkoušel sem už úplně všechno od přeinstalování ovladačů až po nastavení hlasitosti. Pls poradíte mi lidi?..sem zoufalej a nevím si už rady. Předem díky.

Obrázek uživatele Michal Čížek

ahoj, v manažeru zvuku k dané zvukovce nemáš nastavené nějaké prostředí, třeba místnost atd.?

Obrázek uživatele Anonymní uživatel
[46057] Problém

Nechápu co tim myslíš, s takovým nastavením sem se asi ještě nesetkal. Každopádně přidávám informace
základní deska: Intel D201GLY
adaptér audia: SiS 7012 Audio Device
a jako ovladač používám soundmax integrated digital audio
díky za pomoc

Obrázek uživatele Michal Čížek

v tray zoně máš jen ikonku repráčku pro zesílení zvuku a nastavení ve winech, nebo ještě software (manager) přímo pro zvukovku, u soundmaxu se stím setkáš také jako SPRÁVCE ZVUKU SOUNDMAX.
Jinak odzkoušené jiné sluchátka, nebo repráčky je to opravdu ve zvukovce jo? Přeinstaloval jsi ovladače? Nejprve odinstaluj a pak instaluj nové.

Obrázek uživatele Anonymní uživatel

Ovladače sem přeinstaloval 4 krát a každý jiný...sluchátka a repráčky který sem si půjčil od ségry mají stejný zvuk jaký tady popisuju...obrátil sem se i na výrobce zák. desky a tam stáhnul ovladače..taky nefunguje.

Obrázek uživatele Michal Čížek

zvláštní, napadá mě jediná možnost jak zjistit jestli to je HW nebo SW problém a to vzít na zkoušku jiný disk a nainstalovat čistě systém.
Jak a přičem se toto objevilo? Předpokládám, že zvuk někdy šel dobře. Nepoužíváš čističe systému? Někdy je to na škodu. Pokus se vzpomenout jestli neproběhla nějaká aktualizace.
Stáhni Hijackthis http://www.pcporadenstvi.cz/hijackthis spust, vyber první možnost a po scenu ti vyběhne zápisník, zkopíruj a vlož sem.

Obrázek uživatele Anonymní uživatel

Začalo to hned po prvním startu pc...koupil sem nový..nainstaloval sem windows vista home basic potom ovladače na audio, vido, net...od tý doby to takhle blbne....ne ne žádný čističe myslím že nemám. Aktualizace provádím jen na windows. Odkaz odzkouším a přidám zprávu.

Obrázek uživatele Anonymní uživatel

Zde přikládám požadovaný informace:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 11:14:46, on 27.12.2011
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.00.1904)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16982)

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe
C:\Program Files\AVG Secure Search\vprot.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Users\Francessco\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Program Files\AWS\WeatherBug Alert\WeatherBugAlert.exe
C:\Windows\System32\sistray.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTShellHlp.exe
C:\Users\Francessco\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Francessco\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Windows\system32\wuauclt.exe
C:\Users\Francessco\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Francessco\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Francessco\Downloads\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://isearch.avg.com/?cid={90ED30D9-9401-4AC3-BCC4-4B62221069CF}&mid=716c5c5861b147d1a33cd155869233b1-a1e37b7432359a5b673b9b56e2fde26b7e07e975&lang=cs&ds=is015&pr=sa&d=2011-12-26 12:17:09&v=8.0.0.34&sap=hp
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AVG Security Toolbar - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Program Files\AVG Secure Search\8.0.0.34\AVG Secure Search_toolbar.dll
O2 - BHO: Vizuální záložky - {C93F72A2-2162-4BBA-A07A-F13663C297A6} - C:\Program Files\Yandex\YandexBarIE\fastdial.dll
O3 - Toolbar: Yandex.Bar - {91397D20-1446-11D4-8AF4-0040CA1127B6} - C:\Program Files\Yandex\YandexBarIE\yndbar.dll
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} - C:\Program Files\AVG Secure Search\8.0.0.34\AVG Secure Search_toolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [SiSPower] Rundll32.exe SiSPower.dll,ModeAgent
O4 - HKLM\..\Run: [MSC] "c:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe" -hide -runkey
O4 - HKLM\..\Run: [vProt] "C:\Program Files\AVG Secure Search\vprot.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Francessco\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [WeatherBugAlert] "C:\Program Files\AWS\WeatherBug Alert\WeatherBugAlert.exe" /st
O4 - Global Startup: Utility Tray.lnk = C:\Windows\System32\sistray.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\nlaapi.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\napinsp.dll
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: viprotocol - {B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9} - C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search\ViProtocolInstaller\8.0.1\ViProtocol.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\qwave.dll,-1 (QWAVE) - Unknown owner - %windir%\system32\svchost.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\seclogon.dll,-7001 (seclogon) - Unknown owner - %windir%\system32\svchost.exe (file missing)
O23 - Service: vToolbarUpdater - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\8.0.1\ToolbarUpdater.exe
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - %ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

Obrázek uživatele Michal Čížek

systém žádná katastrofa, nejlepší bude to jít reklamovat

Obrázek uživatele Anonymní uživatel

Opravdu?..neexistuje žádné řešení?

Obrázek uživatele Michal Čížek

Pokud to dělá na čisté instalaci a máš aktualizované veškeré ovladače, bude to vada zvukovky, předpokládám integrované na desce. Pokud ano, řešení by mohlo být koupit externí zvukovku do PCI slotu za pár korun.

Obrázek uživatele Anonymní uživatel

Mám integrovanou zvukovku...novou se mi kupovat nechce..spíš ho hodim na reklamaci ať vědí co mají za pc sráče..;)

Obrázek uživatele Anonymní uživatel

Každopádně děkuju za tvou pomoc, ještě zkusím přeinstalovat pc a jestli to nepomůže tak počkám na opravu. Díky a měj se.

Obrázek uživatele Michal Čížek

Nechám to otevřené a dej pak vědět, jak jsi dopadl.

Obrázek uživatele Anonymní uživatel

Tak windows kompletně přeinstalovaný, ovladač sem přeinstaloval taky ale furt nic. Kašlu na to. Díky


Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
CAPTCHA
Toto je spamová ochrana. Prosím věnujte ji plnou pozornost.