Problém s tiskárnou HP Photosmart (*UZAMČENO*)

Mám novou tiskárnu HP Photosmart B110a.Po instalaci běžela dobře,ale druhý den po zapnutí tiskárny se mi na PC objeví modrá obrazovka a PC se restartuje.(pořád dokola,dokud ji nevypnu).Zkoušela jsem software od tiskárny odinstalovat a stáhnout ze stránek HP nový.Problém se opakuje.WhoCrashed píše toto:
On Mon 27.12.2010 21:10:35 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\Mini122710-02.dmp
This was probably caused by the following module: hpzius12.sys (HPZius12+0x32B1)
Bugcheck code: 0x1000008E (0xFFFFFFFFC0000005, 0xFFFFFFFFB83C32B1, 0xFFFFFFFFAF81F7EC, 0x0)
Error: KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED_M
file path: C:\WINDOWS\system32\drivers\hpzius12.sys
product: HP Dot4Usb Windows 2000
company: HP
description: 1284.4<->Usb Datalink Driver (Windows 2000)
Bug check description: This indicates that a kernel-mode program generated an exception which the error handler did not catch.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: hpzius12.sys (1284.4<->Usb Datalink Driver (Windows 2000), HP).
Google query: hpzius12.sys HP KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED_M

Nevím si s tím rady.

Obrázek uživatele Jiří Molnár
[53204] ovldače

Ano, pád počítače způsobuje problém s ovladačem.
Jaký používáte Windows - verze myslím?

Obrázek uživatele radka411

XP Professional SP3

Obrázek uživatele radka411

Přesunula jsem ovladač HPZius12.sys do jiné složky.PC po zapnutí tiskárny už nepadá, tiskárna tiskne, kopíruje, ale neskenuje a nezobrazuje hladiny inkoustu jako dřív.Vím,že jsem ten problém jenom odsunula,ale třeba bude někdo mít lepší nápad.

Obrázek uživatele Jiří Molnár

Dobrý večer,

zajímavý způsob řešení. To by mě nenapadlo. :)

Můžete ještě zkusit onen ovladač načíst prostřednictvím průvodce ve správci zařízení, jestli to tím takto neobejdeme:

Vlastnosti Tento počítače - Hardware - Správce zařízení - Pod sběrnicí USB bude zřejmě schovaná vaše tiskárna (možná v nějaké jiné sekci, teď si nejsem jist) - musí být zapnutá - Vlastnosti (té tiskárny) - Ovladače - Aktualizovat ovladač - Ano, pouze nyní - Instalovat ze seznamu... - Pomocí tlačítka procházet se dostaňte k umístění onoho *.sys souboru.

Pokud to nepůjde, můžete zkusit místo instalování ze seznamu první možnost - automatické hledání ovladače.

Jinak jsem taky koukal na stránky HP a tohle by měl být přesně ovladač pro vaši tiskárnu a systém. Zkuste odinstalovat veškerý SW, co jste k tomu do PC dávali a zkusit nainstalovat po restartu oba dva tyto balíčky, co jsou na HP stránce.

Odkaz: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=...

Obrázek uživatele radka411

Vyzkoušela jsem obě aktualizace ovladače,ze seznamu i automatickou. (Na netu jsem našla tři starší verze ovladače a z čirého zoufalství jsem je taky vyzkoušela ).
Výsledkem byl opět pád PC. Taky jsem přes Správce zařízení (na jeho radu :) )zkoušela zařízení odinstalovat a zpátky nainstalovat. Vše fungovalo i s otravným ovladačem do doby, než jsem PC resetla.Přeinstalovat software teprve budu zkoušet, i když jsem k tomu skeptická, protože jak už jsem napsala hned na začátku,ze stránek HP jsem to už zkoušela. Napadlo mě,že na oficiálních stránkách to třeba budou mít aktuálnější než na přiloženém CD.Podporu HP jsem bohužel použít nemohla,tam končí moje dorozumívací schopnosti, neumím anglicky (kdyby to tak třeba bylo rusky nebo polsky) :( Každopádně zatím děkuji za rady.

Obrázek uživatele radka411

Znova jsem vyzkoušela odinstalovat a z Vámi napsaných stránek opět nainstalovat vše, tak jak velí příručka a pokyny. Počítači nadále vadí ovladač HPZius12.sys. Takže asi počkám nějaký čas na aktualizaci (ať Windowsů nebo HP) a pak to zase zkusím.

Ještě jednou děkuji za rady a Váš čas.

Obrázek uživatele Jiří Molnár

Není zač, od toho tu přeci jsme...
Škoda, že jsme na to nepřišli. Jak jsem se tak díval do Google, tak s tímto ovladačem má problémy kde kdo. Snad to nějaká aktualizace - ať už od toho či toho - tento problém nějak vyřeší. Snad budeme příště úspěšnější... 8-)