grafická karta do NB Dell D610 (*VYŘEŠENO*)

Dobrý den, předem upozorňuji, že jsem naprostý laik co se týká PC techniky, proto prosím berte na to ohled, děkuji..:)
Zajímalo by mě jestli je možné zprovoznit NB Dell D610, který je bez grafické karty, pro upřesnění uvedu jeho konfigurace:
Procesor: Intel Pentium M 2.13 GHZ
Paměť: 2048 MB
HDD: 80 GB
Optická mechanika: vyjímatelný modul s DVD-ROM
Integrovaný bluetooth
integrovaná Intel wifi bezdrátová karta
integrovaná 10/100/1000 Mbit síťová karta
Porty: PCMCIA, SmartCard slot, 4x USB 2.0, audio-in, audio-out, RJ45 (LAN), RJ11(modem), irDA, COM1, VGA, D-port (pro docking station)
Děkuji za jakoukoli odpověď

Obrázek uživatele tatik

A podle čeho soudíte, že je bez grafické karty?

Obrázek uživatele baracca

..no to je právě ten můj laický názor...tento NB byl za velmi příznivou cenu, tak se domnívám, že musí mít nějakou mouchu...nenapadlo mě nic jiného než že nemá grafickou kartu....ještě ho nemám v ruce a udaje od prodávající neobsahují informaci o grafické kartě (teda já je nevidím).....myslíte si tedy že jí má, a já jsem jen hysterický?...:)

Obrázek uživatele tatik

Notebooky nemají jako PC grafickou kartu. Není na ní místo. Minimalizace zpravidla vyžaduje ústupek na výkonu. Pokud nechcete ztratit výkon, roste u notebooků cena. Těžko budete hledat hráče, kteří "paří" na notebooku.
Co se týká ceny u notebooků, dá se dnes notebook pořídit pod 10 000 Kč (nový vč. DPH). Dostačující je pro internet, nějaký ten textový editor a email. Otázkou je, co v té ceně najdete a co potřebujete. Zpravidla tam nebude OS případně DR-DOS, nebude tam webkamera ... .
Teď již odbočuji, ale je možné napsat cenu, za kterou Vám někdo notebook nabízí? Můžeme o ceně podiskutovat. Je notebook provozuschopný?

Obrázek uživatele baracca