Co mi to vlastě říká ta modrá smrt? (*VYŘEŠENO*)

Hlásí mi:
Byly zjištěny potíže a systém Windows byl ukončen, aby nedošlo k poškozeni
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA atd, atd... (bla bla bla)
Nakonec jsou uvedeny Technické informace:
*** STOP: 0x00000050 (0xD06F7659,OxOOOOOOOO,OxD06F7659,OxOOOOOOOO)

Mohl by se, prosím, s tím někdo poprat a říci mi oč tu běží?

Obrázek uživatele Jiří Molnár

Než nějak začneme tuto problematiku řešit, napište nám ještě, kdy se vám tato "modrá smrt" zobrazuje ... Jestli ihned po startu, zda za chodu, či při spuštění nějaké aplikace apod.

Jinak hovoříme tu o chybě, kterou MS charakterizuje jako: absenci souborů v paměti, přesněji řečeno ve stránkovací paměti ...

Obrázek uživatele Mir??a

Perfektní práce. Jsem ani nepočítal s takovou bleskovou reakcí...
Do modré to spadne během provozu a to nezávisle na spuštěné aplikaci. Během pracovního dne se tak děje třikrát až pětkrát.

Obrázek uživatele Jiří Molnár

Jasně ... asi to způsobuje nějaký software, nebo nově připojený hardware ... Není to od nějaké doby, kdy se něco takového instalovalo?!

Microsoft charakterizuje tuto chybu takto, také se z ní dá čerpat ...:
"Pokud je to poprvé, co vidíte obrazovku s chybou zastaveni počítače,
restartujte počítač. Pokud se obrazovka objeví znovu, pokračujte těmito kroky:
ujistěte se, že novy hardware a software jsou správné instalovaný. Pokud se jedna o novou instalaci, obratte se na dodavatele hardwaru nebo softwaru a vyžádejte si připadné aktualizace systému Windows.
Pokud potíže potrvají, vypněte nebo odeberte instalovaný hardware
nebo software, zakažte možnosti paměti systému BIOS, například ukládáni
do mezi paměti nebo stínové řízeni.
Pokud potřebujete pro odebráni nebo vypnuti součásti použit nouzový režim,
restartujte počítač, po stisknuti klávesy F8 vyberte upřesnit možnosti
spousteni a pote vyberte položku Nouzový režim. "

Jistě by se nám také hodil váš LOG, pokud vás nenapadá nic z mého úvodu ...
Jak nám zaslat váš LOG, se dočtete z toho příspěvku, kde se to již řešilo ....
http://www.poradna.pcporadenstvi.cz/viewtopic.php?t=565&highlight=hijackthis

Obrázek uživatele Mir??a

Hmm...
Tady zasílám LOG a předem díky za odpověď.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 20:30:51, on 27.4.2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\WinFast\WFTVFM\WFWIZ.exe
C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe
C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe
C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile2\Application Launcher\Application Launcher.exe
C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Mobile Master\MMAgent.exe
C:\DOCUME~1\xxx\LOCALS~1\Temp\RarSFX1\IDMan.exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0 CE\Distillr\AcroTray.exe
C:\Program Files\Common Files\Teleca Shared\CapabilityManager.exe
C:\Program Files\Mobile Master\MMScan.exe
C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Common Files\Teleca Shared\Generic.exe
C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile2\Mobile Phone Monitor\epmworker.exe
C:\Program Files\CyberLink\Shared files\RichVideo.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
C:\DOCUME~1\xxx\LOCALS~1\Temp\RarSFX1\IEMonitor.exe
C:\Program Files\Opera\Opera.exe
C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
C:\Documents and Settings\xxx\Plocha\chybová hláška\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://google.icq.com/search/search_frame.php
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://google.icq.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: IDM Helper - {0055C089-8582-441B-A0BF-17B458C2A3A8} - C:\DOCUME~1\xxx\LOCALS~1\Temp\RarSFX1\IDMIECC.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0 CE\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: WebTransBHO Class - {2DB66063-BB98-466A-AA0D-3E7ACF5ED853} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O2 - BHO: IE PopUp-Killer - {49E0E0F0-5C30-11D4-945D-000000000003} - C:\PROGRA~1\Ashampoo\ASHAMP~1\PopUp.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: CHelper Class - {99A7C4DD-B2E6-4CA0-BB6E-737A61364155} - C:\PROGRA~1\EUROTR~1\e2003i.dll
O3 - Toolbar: WebTranslator - {BFC32E1D-EE75-4A48-BC60-104E11EE2431} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WinFast Schedule] C:\Program Files\WinFast\WFTVFM\WFWIZ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [nod32kui] "C:\Program Files\Eset\nod32kui.exe" /WAITSERVICE
O4 - HKLM\..\Run: [ICQ Lite] "C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe" -minimize
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Sony Ericsson PC Suite] "C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile2\Application Launcher\Application Launcher.exe" /startoptions
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MMAgent] C:\Program Files\Mobile Master\MMAgent.exe
O4 - HKCU\..\Run: [IDMan] C:\DOCUME~1\xxx\LOCALS~1\Temp\RarSFX1\IDMan.exe /onboot
O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
O4 - HKCU\..\RunOnce: [ICQ Lite] C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe -trayboot
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0 CE\Distillr\AcroTray.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = C:\Program Files\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Program Files\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: &ICQ Toolbar Search - res://C:\Program Files\ICQToolbar\toolbaru.dll/SEARCH.HTML
O8 - Extra context menu item: Download All Links with IDM - C:\DOCUME~1\xxx\LOCALS~1\Temp\RarSFX1\IEGetAll.htm
O8 - Extra context menu item: Download with IDM - C:\DOCUME~1\xxx\LOCALS~1\Temp\RarSFX1\IEExt.htm
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Eurotran - {572BF76C-9EFF-4e1e-93DE-72EF1E91B3DF} - C:\PROGRA~1\EUROTR~1\e2003i.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Eurotran - {572BF76C-9EFF-4e1e-93DE-72EF1E91B3DF} - C:\PROGRA~1\EUROTR~1\e2003i.dll
O9 - Extra button: WebTran - {7E6A20FB-153F-402c-A84B-1A64E1955D3D} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra button: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ Lite - {B863453A-26C3-4e1f-A54D-A2CD196348E9} - C:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Nastavit překladač - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748449} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Slovník - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748450} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &označený text - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748451} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Přeložit &stránku - {CC963627-B1DC-40E0-B52A-CF21EE748452} - C:\WINDOWS\WebIE.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\idmmbc.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\idmmbc.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\idmmbc.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\idmmbc.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\idmmbc.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\windows\system32\idmmbc.dll
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{C85C8E2E-07ED-4C54-9815-293C42F361BA}: NameServer = 192.168.0.1
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: NOD32 Kernel Service (NOD32krn) - Eset - C:\Program Files\Eset\nod32krn.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared files\RichVideo.exe
O23 - Service: Sygate Personal Firewall (SmcService) - Sygate Technologies, Inc. - C:\Program Files\Sygate\SPF\smc.exe
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe

Obrázek uživatele Jiří Molnár

V kódu vidím, jen nějaké nepatrné drobnůstky, kterýma se zabývat nebudeme ... LOG je jinak v pořádku.

Takže jak jsem již řekl ... Jestli jste nedávno něco koupil nového ohledně HW, či něco nového je v USB portech, hledal bych chybu tam ...
Pokud tato chyba začala sama od sebe, je asi na vině nějaká chyba v systému. Ohledně vyrovnávacích pamětí moc možností není, takže bych doporučil asi provést scan disk -> win+r -> příkaz cmd -> a zde napsat "chkdsk /f /r" -> potvrdit "A" a restart pc ...
Službu DEP bych nechal dále zapnutou na omezení pro systémové soubory (tento počítač - vlastnosti - upřesnit - Výkon - nastavení - DEP) ...
Pokud by problémy přetrvávaly, prověřil bych pomocí RAM testu vaší operační paměť, zda není poškozená, ale to už se dostáváme spíš do možnosti poškozeného HW a to snad není ...
Více mě v tuto chvíli nenapadá ...

Obrázek uživatele Mir??a

Jsem tak přemýšlel o mém HW... Můžu mít podezření na tel. modem nebo tiskárnu? Oboje zařízení funguje a měl jsem ho už na starším PC. Teď mi docvaklo, že jsem tam měl svýho času taky nějaký problém s bluescreenem.

Obrázek uživatele Mir??a

A ještě jsem si vzpoměl, že mi nefuguje integrovaná síťovka, musel jsem kupovat novou na PCI.

Obrázek uživatele Jiří Molnár

Ano, všechny tyto periférie i HW zařízení to mohou způsobovat. Jestliže se vám to stává několikrát za den, tak bych to zkusil vždy na jeden den odpojit jedno zařízení a uvidíte sám. Těžko se to takto určí ... Takto bych asi postupoval a věřím, že jedno z těchto zařízení to bude. Můj tip směřuje na ten modem, ale 100% si nejsem jist ... Zkuste to a pokud vám po odpojení jednoho z těchto zařízení bude celý den v pořádku, tak máme tento problém vyřešen ... :-)

Obrázek uživatele Mir??a

Jsem ten modem zakázal ve správci zařízení. Bude to na něj stačit? Za chvíli jdu totiž do práce a tak se nechci v tom moc hrabat... Dcera mi to zatím pohlídá.

Obrázek uživatele TheALuminium

No zakázat nestačí, ten modem budete muset úplně odpojit od počítače. Podle návodu od Jomeho zjistěte co Vám nejde a mrkneme se dále. Tato chyba se velice často vyskytuje například s vadnou pamětí RAM, anebo s chybnou základní deskou, například, ale jinak to může být způsobováno i softwarem, ale to málokdy.

Obrázek uživatele Mir??a

Hmmm...
Jsem v práci, měl jsem čas jen na správce zařízení. Úplný odpojení modemu provedu až v pondělí dopoledne. Ta paměť mne napadla hned. Dal jsem nějaký RAM test a chyba se tam nějaká našla. RAM jsem vyměnil, ale bohužel bluescreen se nezměnil. No co, alespoň sem si trochu polepšil RAMku :-)

Obrázek uživatele TheALuminium

To jo :-) ale další problém může být na sběrnici pro RAM na základní desce :-) no jo je těžké něco pak zkoušet když nemáte jak a máte jen jeden počítač doma třeba.

Obrázek uživatele Mir??a

Bohužel jsem jen obyčejný konzument s jedním PC. Takový uživatel jako jsem já, je nás většina. Potýkáme se s případnými problémy jak to jde a jsme rádi za každou věcnou radu. Prozatím se tedy budu snažit postupovat podle toho, jak mi poradil Jome.

Obrázek uživatele TheALuminium

Jo jasně, myslíte, že mám doma snad 2 počítače? Tak dobře na tom nejsem, jen říkám, že snad výrobci hardwaru počítají s tím, že doma máte spoustu, dejme tomu starších kousků hardwaru a jak k tomu mají pak přijít normální uživatelé s jedním PC? Zkuste to co píše Jome, ale nejsem si jist, jestli to bude softwarem, ale stát se může vše :-)

Obrázek uživatele Mir??a

Promiňte, prosím, zda jsem se Vás jakýmkoli způsobem dotknul. Psal jsem jen o sobě. Jsem a budu rád za každou věcnou radu k dannému problému.

Obrázek uživatele Anonymní uživatel

Ještě pro jistotu zopakuji znova problem:

Byly zjištěny potíže a systém Windows byl ukončen, aby nedošlo k poškozeni
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA atd, atd...
Nakonec jsou uvedeny Technické informace:
*** STOP: 0x00000050 (0xD06F7659,OxOOOOOOOO,OxD06F7659,OxOOOOOOOO)

Podle Jome, možné problémy v mém případě může způsobovat periférie i HW zařízení.
Podezřelá zařízení - integrovaná síťovka, tiskárna, telefonní modem. V pondělí dopoledne odpojím modem a o dalším budu informovat na tomto foru.

Obrázek uživatele Mir??a

Tak bez modemu to jde do bluescreenu taky. No a protože jsem měl trocu víc času, zjistil jsem, že kromě *** STOP: 0x00000050
(0xD06F7659,OxOOOOOOOO,OxD06F7659,OxOOOOOOOO) to hlásí taky ještě: *** STOP: 0x00000050 (0x8D000774,0x00000000,OX8056ADF9,0x00000000).

Teď bych asi zaměřil pozornost na integrovanou síťovku, která nefunguje (mám náhradní na PCI a ta je prověřená). Nevím jak tu integrovanou odstranit. Zakázat ve správci je asi málo. Zakázat Biosu by to stačilo?

Obrázek uživatele Jiří Molnár

Momentík ... Vy máte poškozenou tu intergrovanou?! :-D
To jste mohl říci hned. To jistě bude právě tím ...
Podle mě by to zakázání v biosu mělo stačit ...

Obrázek uživatele Mir??a

Už je zakázaná v Biosu. Popravdě jsem se o nefunkčnosti zmínil před několika dny, ale je to na jiné stránce, takže to mohlo kdekomu ujít. Tuhle integrovanou jsem měl v Biosu ale kdysi zakázanou a dělal se mi nějaký bluescreen taky. Teď jsem teda zvědavej, co se bude dít...

Obrázek uživatele TheALuminium

Integrovaná síťovka se dá vypnout pouze v BIOSu, pak mě ještě napadá, že ještě snad vypájet nějaký článek ze základní desky LOL , ale myslím, že BIOS bude jistější :wink:

Obrázek uživatele Mir??a

Takže vypnutí síťovky vůbec nepomohlo.
Průběžně jsem zaregistroval tyto hlášky blueescreenu:

STOP: 0x00000050 (0xD06F7659,OxOOOOOOOO,OxD06F7659,OxOOOOOOOO)

nebo:
STOP: 0x00000050 (0x8D000774,0x00000000,OX8056ADF9,0x00000000)

nebo:
STOP: 0x00000050 (OXA71AF395,0x00000001,OXBF8016C3,0x00000000)
win32k.sys - Address BF8016C3 base at BF800000, DateStamp 45f013f6

nebo:
STOP: 0XOOOOOO7E (OxCOOOOO1D,Ox8O8E415A,OxF7C86C8O,OxF7C8697C)

nebo:
STOP: 0XOOOOOO8E (OxCOOOOOO5,OxE3051EB5,OxB9A1CB8O,Ox00000000)

Zitra bych chtěl pokračovat v postupu, jak mi poradil JOME. Na řadě je teď tiskárna...

Obrázek uživatele Mir??a

Odstranění tiskárny taky nepomohlo, modrá smrt se objevuje i nadále.

Nastala ale změna! Po zakázání síťovky v Biosu se místo chyby 0x00000050 v bluescreenu objevují jiné hlášky:
ST0P: 0X0000007E (0xC000001D,0x808E415A,0xF7C86C80,0xF7C8697C)
nebo
ST0P: 0X0000008E (0xC0000005,0xE3051EB5,0xB9A1CB80,0x00000000)
nebo
ST0P: 0x000000D1 (0x808E415A,0x00000002,0x00000000,0x808E415A)
nebo
BAD_P00L_HEADER
ST0P: 0x00000019 (0x00000020, 0xE2338BD8, 0x0E2338E10, 0x0C470202)
nebo
IRQL_N0T_LESS_0R_EQUAL
ST0P: 0x0000000A (0xC0C8ED94,0x00000002,0x00000001,0x804E496F)

Nemá náhodou trochu šajna, oč tu běží?

Obrázek uživatele Jiří Molnár

Takže projel jsem všechny tyhle chyby pomocí Googlu a všechno mi to ukazuje na RAM paměť, což je v našem případě dost zvláštní. Ale Microsoft to tak uvádí ...
Řekl jste, že RAM jste tedy vyměnil, to znamená, že starou jste vyhodil a používáte novou, doufám. Udělal jste u ní MEMTEST?! Tyhle chyby skutečně ukazují na chybu právě v RAMCE. Jedna z nich, myslím ta první, hovoří tedy spíš o nekompatibilitě nějakých ovladačů, bohužel nic není určité. Jediné co vím na 100% je, že poslední chyba, kterou jste napsal v tom svém seznamu, je skutečnou záležitostí ovladačů, protože mě se u nových ovladačů takto jednou ukázala. Je pravdou, že těch chyb je tolik, protože každá se odvíjí od té druhé a všechny ukazují na jednu věc a to HW a podle MS - RAM.

Jediná rada teď zní -> otestovat RAM, pokud je v pořádku, asi bych začal tím, že bych odebral veškerý hw s pc včetně ovladačů a prostě všeho, co se k nim váže. Odpojil jej fyzicky a postupně bych začal instalovat jeden po druhém a nechal tedy znovu projet rozpoznání a instaloval k nim ovladače, které byly k tomu určitému kusu zařízení přibalené.

Pokud se vám to zdá moc pracné, tak by pak řešilo všechno už jen přeinstalace win. Návod naleznete na hlavní stránce ...

Už k tomu nemám co říci. Mrzí mě to vždycky, když se řekne přeinstalujte systém, protože se pak cítím dost neschopně, ale v tomhle případě si fakt už nevím rady. Pokud ještě k tomu někdo něco nenapíše, tak už opravdu nevím a nic mě nenapadá. Jak znám zákon schválnosti, jistě to bude nějaká prkotina, nějaké vypnutí něčeho, ale skutečně já ho nevidím a nic mě nenapadá … Domluvil jsem!

Obrázek uživatele Mir??a

Mnohokeré díky za čas a snahu, kterou věnujete mému bluescreenu. Věřím že se časem doberu nějakého výsledku a podám zde informace, které by za Vaší pomoci vedly k odstranění problému.
Test RAM jsem udělal z Hiren´s Boot CD 8.9, konkrétně DocMemory, vše OK. Ze stejného CD jsem ještě zkusil PC-Check a tam mi to nahlásilo tyto chyby (výběr):
USB: Controller Tests: FAILED, Functional Tests: FAILED
Systém STRES Tests: FAILED (test Memory Failed)
FLOPPY DISK: Linear Read Test FAILED
SERIÁL PORT:Line Control Test: FAILED, Handshake Test: FAILED, Loopback Test: FAILED, Internal FIFO Test: FAILED
Což se mi zdá fakt divný...
A teď ještě záhada. Dneska mi to ještě nepadlo ani jednou! Nic jsem nepřidal ani neubral. Jediné přenastavení jsem provedl na grafice GeForce FX5700 (klonování dispeje).

Obrázek uživatele Mir??a

Hmmm... tak to jsem zakřiknul. Teď to spadlo dvakrát a bohužel jsem měl nastaveno rovnou restart.

Obrázek uživatele Jiří Molnár

Je to skutečně zvláštní, skoro mi to připadá, jako by byla pryč základní deska, ale to já mohu těžko posoudit, od toho tu jsou jiní, já jsem zaměřen SW směrem ... :-)
Ty výsledky testů, mě skutečně udivují. Pokud není chyba v těch ovladačích, tak už vážně netuším. Jiná SW záležitost to jistě nebude ...

Obrázek uživatele TheALuminium

Wau chlape :)) to vypadá jako by ti žádné sběrnice nepracovali v pořádku, mno s tou ram bych doplnil, že se také může jednat o chybu sběrnice na základní desce, takže prozkoušet jednu RAM v každém RAM slotu. Udělej rozhodně MEM Test, protože je to asi jediný, kterému opravdu věřím, zde máš odkazy na něj :
http://www.stahuj.cz/utility_a_ostatni/systemove_nastroje/ostatni/ultimate-boot-cd/?g[hledano]=memtest&g[oz]=3.4&g[up]=Full
tady je uložená v balíčku pod názvem "Ultimate Boot CD" a pokud ti tam jedna RAM bude vypisovat ERRORS tak je to špatně a zkus druhou pokud máš. PASS znamená jeden cykl (jedno proběhnutí celé paměti) proběhlo v pořádku, a takhle projeď jednu paměť aspoň třikrát a uvidíš. Když budu vědět, že na RAM není 100% chyba, tak zkusíme jiný postup, jo a pokud ta RAM bude bez chyb, tak nech jednu v PC a zkus jí postupně do slotů jestli se ti bude opakovat modrá smrt nebo ne. Pak mi prosím napiš výsledky a mrkneme se jestli ještě něco vymyslím :-)

Obrázek uživatele Mir??a

Ještě bych se chtěl vrátit k tý paměti, jak jste naznačil.
Někde na netu jsem četl, že MB, co mám já, špatně snáší větší paměť (otázka co je větší paměť :-) ). Co kdybych zkusil dát místo současných 2x512MB na zkoušku jen 1x256? Má to nějaký smysl, takovéto počínání?

Obrázek uživatele TheALuminium

No tak zkusit to můžete, jde o to jak to na tom internetu mysleli, a dále jestli třeba nemáte špatnou frekvenci na těch RAM pamětích. K tomu bych potřeboval přesný typ RAM a MB.

Obrázek uživatele Mir??a

Jsem v práci, ale Ultimate-boot-cd jsem si už stáhnul. Díky za odkaz.
Co mám za MB a RAM si takhle teď nevybavím, až doma. Zítra ráno bych chtěl zkusit i ten MEM test, tak pak uvidím(e).

Obrázek uživatele TheALuminium

Jasně, tak pak napiš a až tu budu vrhnu se na to :???:

Obrázek uživatele Mir??a

Takže ta paměť je Samsung PQI 512/400 MHz DDR CL2,5 (http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=546&maincat_no=...

Obrázek uživatele Mir??a

No a pár věcí z testu MEM test: Napřed jsem otestoval stávající konfiguraci paměti 2x512MB Dual Channel. Vše testováno 2x, Errors 0.
Pak jsem testoval dva moduly 512MB každou RAM jednotlivě slotech 1 a potom 2, vše Errors 0.
Nakonec jsem osadil 2x512MB jako Singl Channel a tam mi to nahlásilo Errors 26!

Obrázek uživatele Mir??a

Teď jsem nechal jen jednu DDR 512MB v 1.slotu a běhá to zatím 6 hodin bez bluescreenu.

Obrázek uživatele TheALuminium

Ano myslím, že vím kde je problém, tato deska od MSI, měl jsem jí také, vykazuje chyby, tedy je ze špatné edice, což si výrobce neuvědomil a je dost často reklamována a vyměňována za jinou i já jsem měnil, protože jsem měl ten samý problém, ale jen u jedné hry. Jde tam o nějaké zatížení na RAM a sběrnice začně vykazovat hrozné chyby, tím se zobrazí i "modrá smrt" tu ram jste nechal správně, pak prosím napiště jestli jste měl bluescreen nebo ne.

Obrázek uživatele Mir??a

Díky za zde poskytnutou podporu. Blue screen se při současném osazení paměti (1x512MB) neobjevil.
Teď mi tu leží nevyužitá RAM 2x256Mb a 1x512MB a tak se je pokusím někde vyměnit za nějaký dobrý "tichý" zdroj.
Ještě k tý paměti: má cenu instalovat utilitu MSI GoodMem?

Obrázek uživatele Mir??a

Jo a ještě jeden dotaz k pamětem. Na stránkách MSI: http://www.msi-czechrepublic.com/soubor.php?produkt=MS-6570+(K7N2+Delta-L)&typ=%25 je BIOS pro základní desku MSI MS-6570 (K7N2 Delta-L) verze 5.70, kde je upraveno časování pro paměti DDR400. Mám se o to zajímat?

Obrázek uživatele TheALuminium

Většina aplikací od MSI nestojí za nic a myslím že zrovna GoodMem Vám nijak nepomůže. Tento Bios by MOŽNÁ mohl danou situaci vyřešit, jde o to jestli se cítíte na reflashování Biosů, takže to už je na Vás. Je to pouhá spekulace, protože jak říkám tato deska je z chybné série, takže kdo ví, kde všude má chyby.

Obrázek uživatele Mir??a

Jedno pořekadlo praví: Čím víc se šťourá do .HO...... , tím víc smrdí. Tady to bude asi platit, co? :))

Obrázek uživatele TheALuminium

LOL jo jo asi tak ............... takhle, pokud si dobře přečtete manuál instalace biosu, tak by problém být neměl, ale vážně nevím jak s touhle deskou, když není zcela vpořádku. Tak vlastně máte pravdu :))

Obrázek uživatele Mir??a

Plánuju asi tak za měsíc na mém PC přeinstalovat kompletně systém, takže příjde pravděpodobně na řadu i Bios. Jsem zvědav, jestli to celkově něco přinese...

Obrázek uživatele TheALuminium

OK, takže myslím, že tímto můžeme tuto diskuzi považovat za uzavřenou, nebo ještě byste se chtěl zeptat na něco ohledně bluescreenu?

Obrázek uživatele Mir??a

Přesně tak, teď už to běhá bez chyby. Ještě jednou byc chtěl touto cestou poděkovat moderátorům za čas a snahu. Možná, že toto vlákno pomůže některým nešťastným majitelům PC, vyřešit problém s modrou smrtí...

Obrázek uživatele TheALuminium

My také děkujeme, že jste se byl poradit právě u nás v poradně :-) a tímto tedy uzavírám ...
LOCK