4096MB DDR2 1066MHz CL5 Kingston

Dobry den, jsem samouk v tomto oboru a tak bych se chtel zeptat, kdyz mi programek CPU-Z ukazuje, ze mam 4 sloty a ve dvou 2048MB DDR2 PC2-6400 (400 MHz) Kingston, jak mohu rozsirit pamet na 2x tolik (tj 4096MB)? Mam si koupit tuto pamet http://www.mironet.cz/4096mb-ddr2-1066mhz-cl5-kingston--hyperx-kit-2x-2g... anebo je mozno dokoupit jednu 2048 a dat do tretiho slotu (popripadne dve 1024MB do dvou). Ani nevim jestli tri pameti do jednoho Pc je vubec mozne dat. A v neposledni rade, zda to ma vubec smysl, aby pracovali na mem PC v plne sile?

mam: Intel Core 2 CPU 6600 @ 2.44GHz 2,00GB RAM, NVIDIA GeForce 8600 GTS

Mnohokrat dekuji za odpoved. Jakub

Obrázek uživatele TheALuminium

Spíše nám napište typ základní desky ať se podíváme na podporovaný dual channel. Pokud máte oba sloty zaplněné stejnými paměťmi, tak by bylo nejlepší koupit další 2 stejného typu. Můžu se zeptat k čemu potřebujete tolik OP?

Obrázek uživatele soustek

dekuji za odpoved

Název základní desky MSI 945P Neo5 (MS-7236)

Vlastnosti paměťové sběrnice
Typ sběrnice Dual DDR2 SDRAM
Šířka sběrnice 128 bit
Poměr DRAM:FSB 10:8
Skutečný takt 333 MHz (DDR)
Efektivní taktování 667 MHz
Šířka pásma 10667 MB/s

Technické informace o základní desce
RAM Sloty 4 DDR2 DIMM

Jinak koupil jsem si HD kamerku a ted kdyz chci pracovat s Pinnacle tak to je na velke obrneni nervama, coz neni muj salek kavy... Jinak moje prace vyzaduje minimalne 8 oken s Flashem, coz take neni zrovna nejlepsi...

Obrázek uživatele Peca

Deska má sloty pro čtyři moduly a to s max. osazením 4GB.
Nejlépe tam strčit další dva stejné 1GB moduly jako jsou ty první, nebo aby měli alespoň stejné vlastnosti (frekvence, časování)

Obrázek uživatele soustek

Takze kdyz koupim toto 2GB (KIT 2x1GB) DDR2 1066MHz PC8500 CL5 KINGSTON HyperX BOX - vhodné pro DualChannel (http://www.alza.cz/2gb-kit-2x1gb-ddr2-d66404.htm), vymackam z toho vsechno?

Obrázek uživatele Tomáš Bohuněk