Třetina Evropanů si chce koupit chytré hodinky

smartwatchTrend smatwatch, nebo-li chytrých hodinek, je na vzestupu. Společnost Kentico Software uskutečnila celosvětový průzkum týkající se právě chytrých hodinek, který ukazuje, jakým směrem by se mohly smatwatch ubírat do budoucna.

Kentico Software zveřejnila výsledky celosvětového průzkumu, kterého se zúčastnili i čeští respondenti, v přehledné infografice. Vyplývá z ní plno zajímavých poznatků. Chytré hodinky jsou nejvíce využívány ve Spojených státech amerických, kde najdeme přibližně 26 % majitelů těchto zařízení. V evropských zemích jsou nejpočetnější skupinou vlastníků smartwatch Francouzi s 20 %, Česká republika představuje v celém žebříčku pouze dvě procenta.

Lidé se o existenci nové technologie dozvídají nejčastěji z internetu, dalším cenným zdrojem informací jsou pro potencionální zákazníky nejrůznější reklamy nebo televizní pořady. Globální výzkum odhaluje, že o nákup chytrých hodinek zvažuje třetina Evropanů, z toho téměř čtvrtina si je chce pořídit ještě v tomto roce. Uživatelé by chtěli tento inovativní produkt používat převážně pro vlastní potřebu než k práci, nicméně od nákupu je odrazuje vysoká cena a fakt, že možnosti jejich využití jsou ještě dost omezené.

smartwatches

A co by měly ideální smartwatch umět? Spotřebitelé se v 46 procentech shodují, že základem je příjem a čtení textových a e-mailových zpráv, notifikace o pohybech na bankovním účtu, upozornění na nadcházející schůzky nebo nové příspěvky na sociálních sítích. Dále 37 % dotazovaných požaduje v chytrých hodinkách navigaci, 32 % chce přes hodinky uskutečňovat telefony a video hovory, 27 % chce kontrolovat aktuální pozici svých děti, seniorů nebo domácích mazlíčků a 21 % má zájem monitorovat své pohybové aktivity.

Chytré hodinky jsou využitelným nástrojem také z hlediska online marketingu. Výzkum ukázal, že jen 36 % respondentů by si zobrazování reklamy ve smartwach úplně zablokovalo. Zbytek by uvítal především personalizované inzeráty svých oblíbených obchodů.

Neoznámkováno


Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
CAPTCHA
Toto je spamová ochrana. Prosím věnujte ji plnou pozornost.