jak rozchodit TP-LINK TL-WA855RE

Ahoj, potřeboval bych poradit, protože jsem v tomhle amatér a nerozumím tomu. Pracuji v kanceláři, kde na společné chodbě máme veřejnou wi-fi pro návštěvníky. Potřeboval bych se k ní připojit mobilem, ale do mé kanceláře dosahuje jen slabě - mobil v kanclu ji chytá na jednu až dvě čárky a nefunguje to spolehlivě.

Tak jsem si koupil výše uvedený přístroj. Bohužel nemám žádná administrátorská práva k počítači, ale dostalo se mi rady, ať si do mobilu nainstaluju aplikaci Tether od TP-Linku, že to s ní rozchodím i bez admin práv. Peru se s tím už celé dopoledne a na jeden drobný úspěch mi to neběží.

oč jde: přístroj dám do zásuvky a počkám, až se rozsvítí červená dioda. na mobilu zapnu wi-fi a připojím se k wifi přístroje, která je označena jako TP-LINK...

Pak na mobilu zapnu aplikaci, ta mi najde přístroj a když na něj kliknu, začne vyhledávat dostupné sítě. Pak musím vybrat, kterou síť chci rozšířit a zadat heslo sítě. (stojí za zmínku, že když dám v mobilu vyhledat dostupné wi-fi, tak wifi z chodby mi to najde jednu. Zatímco v tomhle kroku přes přístroj to najde asi čtyři s různými mac adresami a stejným názvem. Nevím, jestli to chytá všechny zesilovače v baráku nebo co, ale to je jedno, nicméně všechny čtyři mají stejný název). Vyberu sí nějakou z nich a zadám heslo. Pak stačí potvrdit. Přístroj se restartuje a uloží si nastavení a začne síť rozšiřovat.

Skočím v mobilu do nastavení wi-fi a když dám vyhledat sítě, vyjede mi na prvním místě ona rozšířená sít s plným signálem (při spoustě pokusů jsem nechával stejný název sítě, jako se jmenuje ta na chodbě nebo jsem tu, co má tp-link tvořit přejmenoval). Připojím se k ní mobilem, signál je plný, ale po pár vteřinách mi to napíše, že pro tuhle síť není k dispozici internet!