Modrá obrazovka

Dobrý den. Vím, že tento problém se zde už řešil několikrát, ale když procházela forum, nikde jsem nenašla nic, co by bylo podobné mému problému.
Asi před týdnem jsem zde řešila problém se svým notebookem, kdy jsem měla problém s pevným diskem, jak se zjistilo. Odnesla jsem notebook do servisu, kde mi museli vyměnit starý pevný disk za nový. V pátek jsem si notebook přinesla domů, zapnula a fungoval normálně, ale když jsem ho dnes zapla, začal dělat problémy.
Po zapnutí notebooku se mi náhle objevila modrá obrazovka, kde bylo něco anglicky napsáno. Pak ta modrá obrazovka zmizela a notebook se restartoval. Pak se mi objevila nabídka s asi 4 možnostmi jako třeba: Spustit v nouzovém režimu nebo spustit windows obvyklým způsobem a pak ještě další dvě možnosti.
Já jsem dala spustit windows obvyklým způsobem. Zase mi objevila modrá obrazovka a notebook se zase restartoval.
Tak jsem tedy notebook "natvrdo" vypla a znovu zapla. Zase se objevila nabídka s těmi 4 možnostmi a já dala opět Spustit windows obvyklým způsobem. Modrá obrazovka se už neukázala a windows normálně najel.
Pak se mi objevila tato hláška:

Podpis problému:
Název události problému: BlueScreen
Verze operačního systému: 6.0.6000.2.0.0.768.2
ID národního prostředí: 1029

Další informace o problému:
BCCode: 1000008e
BCP1: C0000005
BCP2: 00000000
BCP3: 90BA3C28
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Soubory umožňující popis problému:
C:\Windows\Minidump\Mini080209-01.dmp
C:\Users\Notebook\AppData\Local\Temp\WER-158796-0.sysdata.xml
C:\Users\Notebook\AppData\Local\Temp\WER1389.tmp.version.txt

Mám notebook AMILO La 1703 a užívám Vistu Home Basic.
Nevíte někdo, prosím, v čem je asi problém? Nebude to tím, že mám nový pevný disk? A jestli to způsobuje pevný disk, proč to tak je? Přiznám se, že s v těchto věcech příliš neorientuju.
Předem děkuji za pomoc.

Obrázek uživatele Jiří Moos

Dobrý den,
omlouváme se za neaktivitu.

Jedná se nejspíš o chybu KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED, jak také napovídá Microsoft zde: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms794023.aspx

Zkuste spustit systém v nouzovém režimu, uvidíme jak se zachová. Opravdu to může být problém harddisku nebo jiného harrdwaru, možná bude nezbytný upgrade BIOSu...

Řešilo se to také zde: http://forum.soft32.com/windows/BCCode-1000008e-ftopict378442.html


Poslat nový komentář
Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
CAPTCHA
Toto je spamová ochrana. Prosím věnujte ji plnou pozornost.