Dobrý večer,
Mám nově zakoupený notebook, všechno běhá krásně, jen se občas stane to o čem už tu je pár témat a to samovolný reset neboli "modrá smrt", proto bych se k této věci znova vrátil. Dočetl jsem se, a už jsem tak i učinil, informace o programu Memtest a jeho nabootování. Proběhlo mi to už celkem 3x a ani jednou to nenaslo error. Bohužel problém se opakoval. Chtěl bych tedy poradit nebo vést nejakou diskusi na tenhle problém. Myslim, že kdyby se podařilo něco vymyslet, nepomůže to jen mně, ale i ostatním uživatelům. Děkuji Tomáš.
Samovolný restart nebo modrá smrt? Pokud modrá smrt, pak je třeba napsat co se tam píše. Samozřejmě nemyslím "... pokud tuto hlášku vidíte ..." ale to, co je za STOP a tu hlášku na dalčím řádku.
Ahoj,
Notebook vydá divný zvuk a pak se hodí ona zmíněná modrá obrazovka s textem...
Byly zjisteny potize a system windows byl ukoncen, aby nedoslo k poskozeni pocitace.
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Pokud je to poprve, co vidite obrazovku s chybou zastaveni pocitace, restartujte pocitac. Pokud se obrazovka objevi znovu, pokracujte temito kroky.
Ujistete se, ze nový hardvare a software jsou spravne instalovany. Pokud se jedna o novou instalaci, obratte se na dodavatele hardvaru nebo softwaru a vyzadejte si pripadne aktualizace systemu Windows.
Pokud potize potrvaji, vypnete nebo odeberte instalovany hardware nebo software. Zakazte moznosti pameti systemu BIOS, napriklad ukladani do mezipameti nebo stinove rizeni.
Pokud potrebujete, pro odebrani nebo vypnuti soucasti pouzit nouzovy rezim, restartujte pocitac,
po stisknuti klavesy F8 vyberte Upresnit moznosti spousteni a pote vyberte polozku Nouzovy rezim.
Technicke informace:
***STOP:0x00000050 (0xBF62771B, 0x00000000, 0xBF62771B, 0x00000000)
Zahajovani vypisu fyzicke pameti RAM.
Vypis fyzicke pameti je dokoncen.
Pozadejte o pomoc spravce systemu nebo skupinu technicke podpory.
Aha ted mi az došlo to co nejspíše potřebujete vědět. Já jsem tenhle text dohledal na internetu ale notebook mi píše to samé teda nejspíše ten jinej STOP , který je nejdůležitější. BOhužel ale tady je problém, že si to nestihnu nijak poznamenat , protože je to tam strašně krátkou chvíli a nestihnu to ani přečíst natož opsat. Jde to nějak zpětně dohledat?
Z toho, co jste napsal je důležité :
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
STOP:0x00000050 (0xBF62771B, 0x00000000, 0xBF62771B, 0x00000000)
hlavně pak 0x00000050
ovládací panely --- systém --- upřesnit --- spuštění a zotavení systému --- nastavení --- odškrtnout automatický restart
Teď by se modrá smrt měla zobrazit
Dobré ráno,
Děkuji, počkám až opět nastane ona modrá smrt a pak vám to sem napíšu.
Dobrý večer,
Tak opět ten restart , tentokrát už jsem si vše poznamenal.
V řádku STOP bylo:
*** STOP 0x0000008E (0xC0000005, 0xACE3FA5E, 0xA94AC71C, 0x00000000)
V řádku podtím bylo:
*** RtkHDAud.sys - Address ACE3FA5E base at ACDE0000, Datestamp 465d685c
Děkuji za odpověd Tomáš
Zkusil bych projet počítač na havěť
Jelikož je notebook nový a neměl tolik možností pochytat havět test dopadl negativně tudíž nenašel se žádný vir. Ted mě napadá, jestli to třeba nemůže být "alergií" na nejaký program, hru nebo něco takovýhleho.
jj, může. Problém mohou děla například ovladače. Zkuste nejnovější ovladače na základní desku a grafiku.
rtkHDaud mi řiká, že by to mohlo mít souvislost se zvukem (Realtek HD Audio), zkus přeinstalovat drivery ke zvukovce)desce, zkus i jiný verze..
Dobrý den,
Ani ovladače nepomohli. Už nevím čím by to mohlo být...
no, a nějaký problémy se zvukem? nic?? podle mě to určitě má něco s tim společnýho, mohla se třeba nějak přehřát a vyhořet i když zdánlivě funguje.. asi by to chtělo servis.. a jiný verze ovladačů?? starší/novější, zkus všechno..
Zvuk funguje tak jak má, pěkně čistě. Zkoušel jsem i o jednu verzi horší a taky nešlo...Zjistil jsem že nb se resetne jen při jedné hře(Warcraft 3), teda jinde se mi jestě neresetnul. Hru jsem přeinstaloval a stejně se resetuje...
možná to bdue v jeho nastavení zvuku, určitá nekompatibilita k týhle integrovaný zvukovce.. zkus se v tom pohrabat, i když w3 asi nemá až tak podrobný nastavení..
Nejspíše to tak bude, w3 má docela dost možností v nastavení zvuku, vše jsem vypl a nb se neresetl. Nechtěl bych to zakřiknout, ale poděkuji Vám už dopředu za vyřešení tohodle problému a za okamžité a výborné rady. Díky Tomáš123
mno, eště nejásej, to uvidíme, co to udělá.. ale rozhodně se v tom zkus "pohrabat" ono všechno vypnout, pokud ti envadí, že budeš mít obyčejný zvuky, tak ok, ale jinak ybch vychytal čim přesně to bude, třeba zkusil W3 přeinstalovat, nebo stahnout patch.. pak to třeba přestane uplně..
Zkoušim zkoušim...
Dobry den..... mam take notebook... ten stejny error a take jenom u warcraft 3:) takze to neni ani spatnyma ovladacema ani nepachnutym warcraftem proste asi jenom warcraft neni compatibilni stou zvukovkou nebo nevim
zkus udělat co ten před tebo.. bohužel řešení zatim nemáme.. a to ti to dělá hned od nainstalování?
http://www.memecode.com/docs/minidump.php
1. Open a command prompt (Start -> Run -> "cmd")
2. cd \program files\debugging tools (Or wherever they are installed to)
3. kd -z C:\WINDOWS\Minidump\Mini???????-??.dmp
4. kd> .logopen c:\debuglog.txt
5. kd> .sympath srv*c:\symbols*http://msdl.microsoft.com/download/symbols
6. kd> .reload;!analyze -v;r;kv;lmnt;.logclose;q
7. You now have a debuglog.txt in c:\, open it in a text edit (Notepad?).
ad bod 2 : ve vzoru není uvedn celý název adresáře. Musíte si ho zjistit
ad bod 3 : místo otazjíku zadejte čísla. Musíte si zjistit, jaký soubor vznikl.
chvíli to trvá, nelekejte se. Přiložte výsledný log
Zdarec...nevim cim to je hehe ale mam taky tenhle problem ale je to u PC
Byly zjisteny potize a system windows byl ukoncen, aby nedoslo k poskozeni pocitace.
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Pokud je to poprve, co vidite obrazovku s chybou zastaveni pocitace, restartujte pocitac. Pokud se obrazovka objevi znovu, pokracujte temito kroky.
Ujistete se, ze nový hardvare a software jsou spravne instalovany. Pokud se jedna o novou instalaci, obratte se na dodavatele hardvaru nebo softwaru a vyzadejte si pripadne aktualizace systemu Windows.
Pokud potize potrvaji, vypnete nebo odeberte instalovany hardware nebo software. Zakazte moznosti pameti systemu BIOS, napriklad ukladani do mezipameti nebo stinove rizeni.
Pokud potrebujete, pro odebrani nebo vypnuti soucasti pouzit nouzovy rezim, restartujte pocitac,
po stisknuti klavesy F8 vyberte Upresnit moznosti spousteni a pote vyberte polozku Nouzovy rezim.
Technicke informace:
***STOP:0x00000050 (0xBF62771B, 0x00000000, 0xBF62771B, 0x00000000)
Zahajovani vypisu fyzicke pameti RAM.
Vypis fyzicke pameti je dokoncen.
Pozadejte o pomoc spravce systemu nebo skupinu technicke podpory.
poprve to udelalo kdyz spadla mozilla a pote to dela porad aniz nabehne windows...
pls poradte nebo ten vergl rozkopu uz!
Diky za kazdou odpoved....
založ si prosím vlastní téma, nebo ti jej založím.. pak se řiď http://support.microsoft.com/kb/903251/cs
Dobrý den,
mám stejný problém. JSem počítačový analfabet, vím jak se zapne a pustí internet, tím to končí. Dneska jsme zapla počítač, normálně neběhl, ale to zapnutí internetu se z ničeho nic objevila na moment modrá obrazovka a poté se restartoval. Trvalo to delší dobu než obvykle, než se nastartoval. Vše pak fungovalo, ale jen do té doby než jsme zapla internet poté se to samé opakovalo. Po restartu se objevila tabulka, že systém byl obnoven a zda-li chci vyřešit problém, dala jsme ano, ale ni to neudlalo a takhle se to opakuje. V nozovém režimu funguje. Můžete mi prosím poradit, co s tím? Počítačům nerozumím a jsem dlouhodobě ve Francii, tudíž potřebuju aby fungoval.
Ahoj, stáhni BSOD viewer www.nirsoft.net/utils/bluescreenview.zip spust maximalizuj okno, pak udělej printscreen a vlož sem obrázek.
Dobrý den, překvapivě mám stejný problém. Samovolně se mi restartuje notebook. Nejdřív se kousne začne strašně divně hučet a pak se restartuje. Když se zapne píše mi to tohle:
Podpis problému:
Název události problému: BlueScreen
Verze operačního systému: 6.1.7601.2.1.0.768.3
ID národního prostředí: 1029
Další informace o problému:
BCCode: 19
BCP1: 0000000000000003
BCP2: FFFFFA800379F710
BCP3: FFFFFA800379F710
BCP4: FFF2FA73036CF703
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Soubory, které popisují problém:
C:\Windows\Minidump\031813-20716-01.dmp
C:\Users\Monika\AppData\Local\Temp\WER-163598-0.sysdata.xml
Přečtěte si prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0405
Pokud není k dispozici Prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů
online, přečtěte si toto prohlášení offline:
C:\Windows\system32\cs-CZ\erofflps.txt
ahoj, tak přilož screen z BSOD vieweru a screen z HD Tune záložka HEALTH